social facebook social google social twitter social email

Németh László Iskola Tornaterme


Cím: 2132 Göd, Ifjúság u. 1-3. / GPS 47.707179, 19.144007

A Németh László Általános Iskola tornatermét a nyolcvanas évek elején építették az 1978-ban átadott iskolaépülethez.
A műanyag padlóval burkolt terem területe 215 négyzetméter, magassága 6,6 m. A közvetlen szomszédságában található Balázsovits János Sportcsarnok átadása óta az alsó tagozatosok testnevelés órái zajlanak itt. Délutánonként többek között tánc, női torna és asztalitenisz foglalkozások helyszíne. Adottságai alapján az előbb felsoroltakon kívül kisebb létszámú csoportok csapatjátékaihoz is ajánljuk.
Az üzemeltetés hétköznap este 9 óra után és hétvégén tartozik cégünk feladatai közé. Ezekben az időpontokban a József utcai kapun keresztül lehet az épületbe belépni.

Bérleti díjak a Németh László Iskola tornatermében

Hétköznapokon 21 órától, illetve a hétvégéken és az iskolai tanítási szünetekben:

  • 4 000 Ft/óra eseti bérlés
  • 3 500 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 3 hónapos szerződéssel
  • 3 000 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 12 hónapos szerződéssel

Rendezvényekre (esküvő, bál, koncert stb.) alkalmi bérleti díj állapítható meg. 

  • 1. A Sportcsarnok területén tartott iskolai foglalkozásokon a Németh László Általános Iskola házirendje érvényes, különös tekintettel a testnevelésórákról szóló pontokra.

  • 2. Tanítási időn kívül az intézményt bérleti szerződés, illetve eseti megállapodás alapján a szerződő fél veheti igénybe.

  • 3. A Sportcsarnok hétköznap 7.00-től 23.00 óráig tart nyitva. A nyitva tartás ideje a bérlők igényeihez és a rendezvényekhez igazodva módosulhat.

  • 4. Fiatalkorúak az intézmény területén csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodhatnak. Óraközi szünetben a kijelölt pedagógus ügyel a rendre. A délutáni sportfoglalkozásokat, edzéseket tartó felnőtt köteles 15 perccel a foglalkozás kezdete előtt megjelenni, és a gyülekezőkre vigyázni. A foglalkozás végeztével a gyerekek távozásáig felügyelnie kell.

  • 5. A mindenkori használó felelős az épület használati tárgyaiért, berendezéseiért. A keletkezett kárt a kár okozójának meg kell térítenie. A tűzrendészeti és balesetvédelmi szabályokat mindenkinek be kell tartania.

  • 6. Kerékpárt, állatot az épületbe bevinni tilos!

  • 7. Az intézmény egész területén tilos a dohányzás!

  • 8. Az intézmény egész területén tilos az alkohol fogyasztása!

  • 9. A küzdőtérre élelmiszert, rágógumit, italokat bevinni nem szabad. Váltócipő használata – a testnevelésórát, sportfoglakozást vezetőnek, a látogatóknak és a bérlőknek is – kötelező!

  • 10. A Sportcsarnok területén hirdetést elhelyezni csak a létesítményvezető engedélyével lehet.

  • 11. A rendezvényeken, az arra szóló eseti megállapodás alapján el lehet térni a Házirend 8. és 9. pontjától.

  • 12. A Sportcsarnok dolgozóinak intézkedései a csarnokot használókra kötelező érvényűek. A Házirend szabályait megsértők – figyelmeztetés után – meghatározott időre vagy véglegesen kitilthatók az épületből.

Balázsovits János Sportcsarnok


2132 Göd, Ifjúság köz 1-3. / GPS 47.707179, 19.144007

A Balázsovits János Sportcsarnokot 2005. augusztus 20-án nyitották meg ünnepélyesen, – felépítéséhez a lakosság „téglajegyek” vásárlásával járult hozzá.

Az épület tulajdonosa Göd Város Önkormányzata.

A létesítmény területe 1000 négyzetméter, magassága 9,68 méter. A nézőterén 300 fő elhelyezésére nyílik lehetőség. A műanyag sportpadló-burkolattal ellátott küzdőterén szabványméretű, hitelesített kézilabdapálya, röplabdapálya, valamint nem szabvány méretű kosárlabdapálya található.

Bérleti díjak a Balázsovits Sportcsarnokban

  • 10 000 Ft/óra eseti bérlés

  • 9 000 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 3 hónapos szerződéssel

  • 8 000 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 12 hónapos szerződéssel

Rendezvényekre (esküvő, bál, koncert stb.) alkalmi bérleti díj állapítható meg. 

 

 

  • 1. A Sportcsarnok területén tartott iskolai foglalkozásokon a Németh László Általános Iskola házirendje érvényes, különös tekintettel a testnevelésórákról szóló pontokra.

  • 2. Tanítási időn kívül az intézményt bérleti szerződés, illetve eseti megállapodás alapján a szerződő fél veheti igénybe.

  • 3. A Sportcsarnok hétköznap 7.00-től 23.00 óráig tart nyitva. A nyitva tartás ideje a bérlők igényeihez és a rendezvényekhez igazodva módosulhat.

  • 4. Fiatalkorúak az intézmény területén csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodhatnak. Óraközi szünetben a kijelölt pedagógus ügyel a rendre. A délutáni sportfoglalkozásokat, edzéseket tartó felnőtt köteles 15 perccel a foglalkozás kezdete előtt megjelenni, és a gyülekezőkre vigyázni. A foglalkozás végeztével a gyerekek távozásáig felügyelnie kell.

  • 5. A mindenkori használó felelős az épület használati tárgyaiért, berendezéseiért. A keletkezett kárt a kár okozójának meg kell térítenie. A tűzrendészeti és balesetvédelmi szabályokat mindenkinek be kell tartania.

  • 6. Kerékpárt, állatot az épületbe bevinni tilos!

  • 7. Az intézmény egész területén tilos a dohányzás!

  • 8. Az intézmény egész területén tilos az alkohol fogyasztása!

  • 9. A küzdőtérre élelmiszert, rágógumit, italokat bevinni nem szabad. Váltócipő használata – a testnevelésórát, sportfoglakozást vezetőnek, a látogatóknak és a bérlőknek is – kötelező!

  • 10. A Sportcsarnok területén hirdetést elhelyezni csak a létesítményvezető engedélyével lehet.

  • 11. A rendezvényeken, az arra szóló eseti megállapodás alapján el lehet térni a Házirend 8. és 9. pontjától.

  • 12. A Sportcsarnok dolgozóinak intézkedései a csarnokot használókra kötelező érvényűek. A Házirend szabályait megsértők – figyelmeztetés után – meghatározott időre vagy véglegesen kitilthatók az épületből.

Huzella Tivadar Tornacsarnok


2131 Göd, Petőfi u. 49. / GPS 47.682615, 19.132063

A Huzella Tornacsarnokot 1999. augusztus 20-án, ünnepélyes keretek között adták át használóinak.
Az épület tulajdonosa a Göd Közbiztonságáért és Fejlesztéséért Közalapítvány. A létesítmény alapterülete 600 négyzetméter, magassága 8,9 méter. A terem szélén elhelyezett nézőtéri padokon 40 fő elhelyezésére nyílik lehetőség. Sportparketta-burkolattal ellátott küzdőterén szabványméretű, hitelesített kosárlabdapálya, röplabdapálya, mini-röplabdapálya és nem szabványméretű kézilabdapálya található.
Az iskolai testnevelésórák és sportfoglalkozások után a helyi sportegyesületek különböző szakosztályai tartják itt edzéseiket. Esténként és hétvégenként kosárlabda-mérkőzések zajlanak.
Alkalmanként bálok, esküvők, koncertek és különféle városi rendezvények helyszíne a tornacsarnok.

Bérleti díjak a Huzella Tornacsarnokban

  • 8 000 Ft/óra eseti bérlés

  • 7 000 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 3 hónapos szerződéssel

  • 6 000 Ft/óra rendszeres bérlés, min. 12 hónapos szerződéssel

Rendezvényekre (esküvő, bál, koncert stb.) alkalmi bérleti díj állapítható meg.

 

  • 1. A Tornacsarnok területén tartott iskolai foglalkozásokon a Huzella Tivadar Általános Iskola házirendje érvényes, különös tekintettel a testnevelésórákról szóló pontokra.

  • 2. Tanítási időn kívül az intézményt bérleti szerződés, illetve eseti megállapodás alapján a szerződő fél veheti igénybe.

  • 3. A Tornacsarnok hétköznap 7.00-től 22.00 óráig tart nyitva. A nyitva tartás ideje a bérlők igényeihez és a rendezvényekhez igazodva módosulhat.

  • 4. Fiatalkorúak az intézmény területén csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodhatnak. Óraközi szünetben a kijelölt pedagógus ügyel a rendre. A délutáni sportfoglalkozásokat, edzéseket tartó felnőtt köteles 15 perccel a foglalkozás kezdete előtt megjelenni, és a gyülekezőkre vigyázni. A foglalkozás végeztével a gyerekek távozásáig felügyelnie kell.

  • 5. A mindenkori használó felelős az épület használati tárgyaiért, berendezéseiért. A keletkezett kárt a kár okozójának meg kell térítenie. A tűzrendészeti és balesetvédelmi szabályokat mindenkinek be kell tartania.

  • 6. Kerékpárt, állatot az épületbe bevinni tilos!

  • 7. Az intézmény egész területén tilos a dohányzás!

  • 8. A küzdőtérre élelmiszert, rágógumit, italokat bevinni nem szabad. Váltócipő használata – a testnevelésórát, sportfoglakozást vezetőnek, a látogatóknak és a bérlőknek is – kötelező!

  • 9. A Tornacsarnok területén hirdetést elhelyezni csak a létesítményvezető engedélyével lehet.

  • 10. A rendezvényeken, az arra szóló eseti megállapodás alapján el lehet térni a Házirend 8. pontjától.

  • 11. A Tornacsarnok dolgozóinak intézkedései a csarnokot használókra kötelező érvényűek. A Házirend szabályait megsértők – figyelmeztetés után – meghatározott időre vagy véglegesen kitilthatók az épületből.

 

Gödi sportcsarnokok általános információk

Gödi sportcsarnokokkal és tornatermekkel kapcsolatos kérdésekkel kérem keresse Halmai Gábor létesítményvezetőt.

Mobil: +36 (30) 977-9687 
E-mail: gshalmai@gmail.com

Copyright 2017 goditesz.hu
Göd Településellátó Szervezet

Time: 0.1002 ms | Memory: 2.6MB | Version: 3.5